الاثنين، أكتوبر 09، 2006

أثنين ستات





أثنين ستات اتقبلوا في الاخره

الأولى : أنا أسمي سهام

التانيه : و أنا أسمي سها
سهام : أنت مُتي أزاي؟
سها : أتجمدت لحد الموت .
سهام : يا حرام لازم أتعذبتي كتير .
سها : لا أبدا هو في الاول كنت بردانه جدا و بعدين
بدأت
عيوني
تتقل و بعدين كل حاجه خلصت , و انت ايه سبب موتك؟
سهام : سكته قلبيه .
سها : أيه اللى حصل؟
سهام : كنت فاكره جوزي بيخوني , رجعت البيت يوم بدرى عشان
أقفشه متلبس فتحت
الباب لقيته قاعد لوحده قلت أكيد مخبيها في أي أوضه قعدت
أدور و أدور و أدور
ما لاقيتش حد ضميري أنبني جدا إن أنا شكيت فيه فماستحملتش
فجاتلي سكته قلبيه
مت في الحال
سها : يعني لو كنت لقيتي واحده كان زمانك عايشه؟
سهام
: أيــــــــــوه .
سها (وهي بتعيــــــــــــــط ) : يا ريتك دورتي في الفريزر
كان
زمانا
أنا و أنت عايشين ...........




هناك 3 تعليقات:

foxamr يقول...

جامدة مووت بس مش اي حد يفهمها
بيقولك مرة كائن هلامي قابل كائن هلامي قاله ماشفتش تهامي , فرد صباعه بقى كوميدينو

SOLITUDE® يقول...

ههههههههههه
ملعوبة

غير معرف يقول...

it's abit crazy woman , but i think maybe she is without love...

cu friend at weekened :)